Wednesday, January 28, 2015

Sexy Valentine!

Hello my Chic Friends. As you know Valentine's Day is around the corner and if you are like me, you want this particular day to be as sexy as ever regardless if you are single, or with someone you love, or with someone for the night. I remembered that while I was single I like to take sexy showers and slept in lingerie or sexy sleepwear (why we cannot feel sexy or pampered ourselves while being single?). Also, had a glass of wine while listening to music and even watched a sexy (if you know what I mean) movie.

Regardless of what you are planning for the night, here are my must lingerie for Valentine's Day.

* * * * *

Spanish: Hola mis Amigos Chic. Como ustedes sabrán el día de los enamorados esta a la vuelta de la esquina, y si ustedes son igual que yo este día en especial es para sentirse más sexy que nunca aunque estemos solas, con alguien que amamos o con alguien por una noche. Recuerdo que cuando era soltera, me gustaba darme duchas sexy y dormir con ropa de lencería o ropa de dormir que me hicieran sentir sexy ( porque no podemos sentirnos sexy o mimarnos cuando estamos solteras?). También tomarme una copa de vino, escuchar música y hasta ver una película sexy (si entienden a lo que me refiero).

Independiente de lo que estén planeando para esta noche, aquí les muestro las lencerías que son un must para el día de San Valentin.





1. La Perla, Satin Chemise | 2. Agent Provocateur, Zaharah Corset | 3. La Perla, Chiffon Lingerie Set
4. VS, Waist Lace Cincher | 5. Rue21, 2 Tone Lingerie Set | 6. Journelle, Only Hearts Teddy




What is your plan for Valentine's Day?

Cual es tu plan para el Dia de San Valentin?

No comments:

Post a Comment